ur. w 1988 w Bilbao, studiował kompozycję w Musikene w San Sebastian u Gabriela Erkoreki i Ramona Lazkany, następnie w Strasburgu u Marka Andre i u Gérarda Pessona w Konserwatorium Paryskim. W latach 2019–20 był podopiecznym Fundacji Muzyki Współczesnej Petera Eötvösa, następnie Akademii Francuskiej w Rzymie – Villa Medici. Pod kierunkiem Laurenta Feneyrou, Stefana Gervasoniego i Franceski Alberti pisze pracę doktorską w ramach programu SACRe prowadzonego przez paryski Uniwersytet PSL.
Jego utwory wykonywały m.in.: Ensemble intercontemporain, L’Instant Donné, C Barré, Musikfabrik, ensemble mosaik, Divertimento i New European Ensemble, na takich festiwalach jak: Présences, ManiFeste, ECLAT, Acht Brücken, Gaudeamus i Biennale w Wenecji; w 2022 otrzymał nagrodę kompozytorską Fundacji Muzycznej Ernsta von Siemensa.
Jako wieloletni chórzysta pasjonuje się głosem, czego dowodem są kompozycje pisane dla Sarah Marii Sun, Marion Tassou i Neue Vocalsolisten. W 2022 zespół wokalny Exaudi dał premierę jego utworu Howl podczas Wittener Tage für neue Kammermusik. Jako twórca muzyki kameralnej współpracuje z Trio Catch, które wykonywało jego utwór Pièges de neige w Filharmonii Kolońskiej, berlińskim Radial System i w Resonanz Raum w Hamburgu. Diotima Quartet wykonał jego pierwszy kwartet smyczkowy Indicio na Festival Pontino we Włoszech, a drugi kwartet Index podczas festiwalu Musica w Strasburgu. Jego utwory symfoniczne wykonywały m.in. Narodowa Orkiestra Kraju Basków – Euskadiko Orkestra pod kierunkiem Ruth Reinhardt i Musikene Orchestra pod dyrekcją Artura Tamayo.
Wybrane utwory: Erio na orkiestrę symfoniczną (2011), Ondar na kwartet smyczkowy (2012), Cinq pièges brefs na trio fortepianowe (2013), Maudits les Innocents, baśń liryczna do libretta Laurenta Gaudé (2014), White nights na sopran i kwartet smyczkowy (2014), Les lueurs se sont multipliées na septet (2015), Contrapluma na fortepian (2016), Ikusia ikusirik na orkiestrę symfoniczną (2016), Indicio, kwartet smyczkowy nr 1 (2016), Serpientes y escaleras (serenata) na zespół (2016), Elurretan na trio instrumentów strunowych szarpanych (2017), More sweetly forgot na sopran, saksofon, akordeon i perkusję (2017), Opus vermiculatum dla dziewięciorga wykonawców (2017), I nalt be clode on the frolt na sopran i zespół (2018), Pièges de neige na klarnet, wiolonczelę i fortepian (2018), Sex doll deluxe na zespół (2018), Alfabet na sopran, trąbkę, klarnet basowy i perkusję (2019), Atelier de Giacometti na flet i fortepian (2019), Mis monstruos marinos na orkiestrę symfoniczną (2019), Songs of Spam na głos i zespół (2019), Lavorare stanca dla 12 wykonawców (2020), Oiseaux gazouillants et hibou qui se retourne na zespół (2020), Pentimenti, koncert na perkusję i orkiestrę (2020), Cancionero sin palacio na zespół (2021), Chiisana tsubame na głos z teatru nō i wiolonczelę (2021), Index, kwartet smyczkowy nr 2 (2021), My voice is my password na sześć głosów (2021), Ships vanishing in the horizon na zespół (2021), Blond vénitien na wiolonczelę (2022), Howl na sześć głosów (2022), La pluie dans un verre d’eau na flet (2022), Feu de joie na orkiestrę dętą (2023), Tiramisù na zespół (2023).